Ekrany Led – wady reklamy

system kolejkowy

Wynajem reklamy na ekranach LED ma również swoje wady. Sprawdźmy jakie. Wynajem ekranów LCD wiąże się też – niestety – z kilkoma wadami, którym warto przyjrzeć się dokładniej. Przede wszystkim należałoby tu wymienić pewną dysproporcje pomiędzy ceną za metr kwadratowy ekranu LCD a jej odpowiednikiem, dotyczącym kwestii, jaką jest wynajem miejsc reklamowych – billboardów i innych.

Niestety, w takim przeliczeniu ekran LCD jest o wiele droższy od swojego tradycjonalnego kuzyna, warto jednakże zwrócić uwagę, że ekrany te przeznaczone są częściej do mniejszych, zamkniętych powierzchni, gdzie ich rozmiar nie musi być aż tak wielki.   Kolejną wadą wykupywania ekranów LCD jakiej nie prezentuje sobą wynajem billboardów jest właśnie ograniczony obszar ich zastosowania – wyjątkowo trudne (aczkolwiek nie niemożliwe) jest umiejętne dostosowanie dynamicznej reklamy na ekranie do percepcji śpieszących się, zajętych dużą ilością spraw pieszych. Reklama taka musi być odpowiednio przygotowana – niezbyt szybka, niezbyt krzykliwa oraz bardziej statyczna.  Takie jej prezentowanie nie odbiega daleko od reklam przekazywanych przez billboardy do wynajęcia – jest więc nieopłacalne.

Wynajem ekranów LCD to kwestia która wiąże się z wiedzą na temat odpowiedniego ich zastosowania i przygotowania do odbioru.   Warto więc wiedzieć co nieco na temat głównych miejsc i przestrzeni, w których dynamiczna reklama będzie przydatna. Ekrany LCD znajda więc zastosowanie wszędzie tam, gzie przedsiębiorca bądź tez ewentualnie osoba odpowiedzialna za strategie reklamy firmy będzie mogła pozwolić sobie na wynajem miejsc reklamowych w przestrzeniach zamkniętych – barach, lokalach, poczekalniach i tak dalej. Ostatnimi czasy dużą popularnością cieszy się także wynajem ekranów LCD w środkach komunikacji miejskiej – autobusach czy tramwajach. Wiąże się to z pozycją potencjalnego odbiorcy reklamy – nieruchome, statyczne wręcz jego położenie ułatwia zainteresowanie dynamiczną treścią wyświetlaną na ekranie. Ciężko odnieść takie zastosowanie do strategii opiewającej na wynajem billboardów.   Odpowiednie miejsce, rozważnie i odpowiedzialnie wyszukane dla naszej reklamy jest gwarantem jej sukcesu a także ewentualnych, przyszłych zysków jakie można z niej czerpać.

Dodaj komentarz