Jak zaprojektować idealną flagę reklamową?

flagi

XXI wiek to okres wyjątkowo dynamicznego rozwoju nowoczesnych technologii cyfrowych. Nie powinno zatem nikogo dziwić, że internetowe narzędzia marketingowe cieszą się dużym – i stale rosnącym! – zainteresowaniem. Oczywiście, nie oznacza to jeszcze, że reklamodawcy-właściciele marek powinni zrezygnować z tradycyjnym środków promocji. Wręcz przeciwnie – takie rozwiązania jak na przykład flagi reklamowe wciąż pomagają budować renomę przedsiębiorstwa. O czym należy pamiętać, zlecając projekt flagi reklamowej?

Flaga reklamowa – możliwości zastosowania są bardzo szerokie

Mówiąc „tradycyjne nośniki marketingowe”, mamy zazwyczaj na myśli ulotki, długopisy czy kalendarze z logotypem firmy. Pojęcie to jest jednak bardziej obszerne i obejmuje swoim znaczeniem na przykład flagi reklamowe.

Profesjonalna flaga reklamowa cieszy się dużym zainteresowaniem nie tylko wśród właścicieli większych podmiotów, ale także wśród drobnych przedsiębiorców. Dobrze dobrana flaga reklamowa może np. ozdobić siedzibę firmy. W zależności od potrzeb powinno się postawić ją na przykład w okolicy drzwi wejściowych.

Niewątpliwą zaletą flagi jest jej duża stosunkowo duża powierzchnia. Podczas gdy wspomniane już kalendarze firmowe czy długopisy to w gruncie rzeczy drobne gadżety, flaga jest w stanie przyciągnąć uwagę większej liczby odbiorców. Idealne rozwiązanie na targi branżowe, prawda?

Projektowanie flagi reklamowej – ważne są detale

Aby jednak można było w pełni wykorzystać potencjał, jaki tkwi w tego rodzaju narzędziach marketingowych, konieczny jest właściwie dobrany projekt flagi reklamowej. Wbrew pozorom, projektowanie flagi reklamowej w taki sposób, by była ona skuteczna, nie jest niczym prostym.

Należy przede wszystkim pamiętać, że chociaż flaga jest obszerna, to nie powinno się umieszczać na niej zbyt wielu informacji. Logo firmy, krótkie hasło i dane kontaktowe, a także najbardziej podstawowe informacje w zakresie świadczonych produktów i usług – jest to absolutne maksimum, jakie powinno znaleźć się na fladze.

W przeciwnym wypadku odbiorca, widząc nagromadzenie detali, szybko się zniechęci. Wbrew pozorom, utrata uwagi odbiorcy jest bardzo możliwa, ponieważ współczesny konsument jest wręcz bombardowany natłokiem informacji. Dlatego właśnie projektowanie flagi reklamowej powinno uwzględniać ten aspekt.

Nie wolno zapominać również, że flaga reklamowa – jeśli będzie używana na wolnym powietrzu np. przed budynkiem firmy lub podczas imprez sportowych – zdecydowanie powinna zostać wykonana z wytrzymałego materiału. Dzięki temu będzie ona odporna na opady deszczu, wiatr czy silne promienie słoneczne.

Więcej na ten temat dowiedzieć się można czytając https://magdal.pl/blog/news/jak-zaprojektowac-flage-reklamowa/.

Dodaj komentarz